Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Cinta kita yang lahir dari hati tulus ikhlas setia mengharungi semua rintangan bersama, akan dipertaruhkan cinta ini sehingga termeterainya janji ikatan yang sah di sisiNYA.AMIN

Followers

Tuesday, December 6, 2011

Saya suka 2012

yuhuuuuuu,,,just a few days left before 2012 reach us... Perghh, tak tahu lah mengapa diri ini bersemangat nak sampai ke tahun 2012.. Harap-harapnya, diri ini masih lagi bernafas untuk melalui semua detik-detik indah itu...

hari ni di opis, saya dah siapkan semua kerja before lunch hour.. So after lunch hour, memang takde keje lah kan...! Mulalah surfing here and there, baca info terbaru mengenai majlis-majlis perkahwinan dan pertunangan,,,
Tak habis-habis dengan memasang impian....

Hari ni, dua orang kakak opis bertanyakan pasal hari indah itu, sedih pula diri ini..

Kakak 1:

"eh, ct kau tak cuti ke? orang lain sibuk cuti..."tanye kakak 1.
"cuti kak, next week saya cuti..10-14hb.."balas ku
'lamanya, ade majlis kau ke?" tanyenya lagi
"eh tak lah kak, majlis kesyukuran abah saya balik haji dan majlis aqiqah dua anak buah" jawab ku
"owhh, ingat majlis kau. bilanya majlis kau, tak sabar akak nak tengok" kepohnya lagi.
"insyaAllah kak, coming soon" balasku gusar

Kakak 2:

"azani, macam mana kes awak hari tu? dah settle ker?" tanye kakak 2.
"erm entahlah kak.. macam tu jugak." jawabku.
"habis tu planning awak nak kahwin macam mane? tanya nya lagi
"planning memang ade, ikutkan memang nak on je kak, tengoklah cuti ni saya bincang balik dengan keluarga saya. keluarga lelaki ikutkan nak cepat je" balasku.
"takpelah azani, sabar k, banyakkan berdoa..insyaAllah dipermudahkan" ujarnya kepadaku.
"terima kasih kak, mudahan kak..." balasku sedih.

Selesai solat zohor, aku teringatkan saat-saat eprbualan di atas. Aku teringat pertanyaan rakanku semalam di bbm, mengenai tarikh perancangan aku dan iz. Terus jejari pendekku menaip laju, mencari kalendar tahun hadapan.. Aku print kalendar dan takwim cuti 2012..

semangaatttttt!!!



Suppose  25hb 12 ni, majlis pertunanganku...tapi terpaksa ditukar pada tarikh yang akan ditentukan kemudian. Tapi beberapa hari lepas, iz suarakan hatinya untuk tunang pada bulan 1.. Erm,,gembiranya ku rasakan,,tapi bagaimana dengan ayahku yang sorang tu?? Mak dan abah mungkin tiada masalah...

Ahh, biarlah.. Cepat atau lambat kami akan kahwin juga. insyaAllah, jadi aku terus tekad mencari design, tema dan apa jua hal-hal perkahwinan kami. 

Checklist juga sudah aku siapkan....

Semoga dipermudahkan...AMIN

No comments: