Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Cinta kita yang lahir dari hati tulus ikhlas setia mengharungi semua rintangan bersama, akan dipertaruhkan cinta ini sehingga termeterainya janji ikatan yang sah di sisiNYA.AMIN

Followers

Thursday, December 15, 2011

apa ada pada tarikh 13122011???

Setiap pasangan mempunyai tarikh keramat masing-masing kan?? Setiapkali tarikh itu tiba, kita akan meraikannya dan mengingatinya. Tidak kiralah, kadang tarikh itu tidak dapat dilupakan kerana peristiwa gembira, dan ada juga kerana peristiwa sedih.

13 Disember 2011, merupakan satu tarikh yang bahagia dalam kamus kehidupan saya. Kenapa ya? Inilah tarikh dimana seorang jejaka berjaya melembutkan hati saya untuk menerima cinta. Dialah cinta pertama saya, dan insyaAllah dia jugalah yang akan menjadi cinta terakhir saya di dunia ini.

Tanggal 13 Disember 2004, saya berkenalan dengan seorang jejaka bernama Izmadi. jejaka yang mengubah persepsi saya mengenai cinta. Saya yang dulunya seorang gadis kasar, ala tomboy, sukar didekati lelaki dengan sikap berperwatakan garang. Bermulalah detik percintaan kami, pelbagai liku dan dugaan dilalui, disulami kenangan indah, merentasi hitam putih kehidupan.

Alhamdulillah, pada 13 Disember 2011 tempoh hari, kami masih lagi seperti kami.. hehehe...kebetulan berkesempatan berjumpa walau sekejap, hanya sempat bertukar hadiah masing-masing. Kebetulan saya sekeluarga pulang ke kampung, tetapi iz pula yang bekerja siang dan malam. Sibuk membuat persiapan Sukan Johor....sebagai yang tersayang kenalah memahami kan? Nanti dah jadi suami isteri, kenalah biasakan diri dari sekarang dapat seorang suami workaholic... but im really proud with him.. very committed guy.

Tak sangka sudah 7 tahun kami bercinta, mungkin kalau dah kawin, boleh dapat 3 orang anak lah kot..hahahahah... sepupu saya yang sama-sama berkenalan pada 1 mei 2004, sama hari dan tempat saya berkenalan dengan iz juga dah berkahwin dans elamat dapat 2 orang cahaya mata.... Yalah, kami masing-masing belajar lagi waktu, berbeza dengan sepupu kedua-duanya bekerja.. Seru lambat sampai...

"Terima kasih sayang atas hadiah jam tangan tu. Cantik tapi besar lah...ayang dah kurus"

Iz hadiahkan ku seutas jam tangan polo...tak sangka ada hadiah untukku,,,luv u dear.
Hadiah yang ku beri murah sahaja, hanya sebuah frame berisikan gambar kami berdua dan juga perhiasan meja pejabat khas untuknya.

Sudah lama kami merancang hal perkahwinan, tapi kali ni nampak iz betul-betul serius. Alhamdulillah....

Perancangan kami, ikatan pertunangan pada cuti raya cina nanti. Majlis akad nikah pada awal september dan majlis dirumahnya pada hari malaysia nanti. Hopefully my mom approved all the dates. Sebelum ni familyku setuju suara hati akmi ingin berkahwin cuma tarikh kami belum putuskan.

Emak pun dah bagitahu, kalau ayah dan ibu masih enggan beri restu untukku berkahwin, teruskan sahaja.
Alasan mereka menghalang hasratku untuk berkahwin tidak masuk akal.....Ya Allah permudahkanlah segalanya...

Aku berserah kepadaMU....

Kami amat berharap hubungan yang telah lama terjalin ini akan dimeterai mengikut jalan yang halal, suci sebgaimana sunnah KekasihMU Rasulullah s.a.w.....AMINN

No comments: